2017年6月10日 星期六

【健康】 無創水光槍?納米無針水光槍 @ TM PLUS Beauty Centre

今次來到TM PLUS Beauty Centre 體驗全新技術「無針水光」~

首先講下呢間美容中心,有locker ,沖涼房同埋廁所,都係非常乾淨。
做唔同嘅療程可以選擇換上不同的配件,例如一次性用品帽、胸圍和紙底褲。可以選擇環保膠拖鞋或者一次性拖鞋。

雖然今次係一個面部嘅療程,但係我都一樣擔心整污糟件衫,所以就換咗浴袍,好薄唔會太熱。

填寫資料嘅時候仲有冇糖花茶提供,夠晒貼心。
環境好舒適!

入到去之後都係做果幾件事,首先就係洗面!
之後就杏仁Peeling去咗死皮先,促進後續吸收。
到咗針清嘅步驟,我塊面啲太陽穴係咁爆倉,咁核突就唔影相啦,不過真係清得好爽皮,好多濃都唧左出嚟!
仲有修眉步驟,唔痛,治療師Zoe果然有多年經驗。
到咗真正無針水光槍嘅步驟,原理原來係利用納米晶片促滲科技,無創打開肌膚表皮層後,將精華吸收多6000倍,配合韓國醫學透明質酸,幹細胞精華,日本胎盤素等實現無創水光槍。
會有一支4S精華,都幾大支,如果自己搽上塊面一定唔會吸收得晒,但係如果用機器就唔同講法。

一般美容中心都話唔可以影儀器,但係呢間野好大方,話好嘢怕咩俾人知,就算俾人抄都好正常@@

睇落好似一支槍咁,但係其實裏面完全沒有針!

之前都做過入侵性嘅水光槍,塊面會紅同埋流血,但係呢個技術「納米無針水光槍」淨係會震下震下,完全唔會有針要吉入去皮膚,真心療程中基本上係冇咩感覺,淨係feel到有少少震下震下,而且好細力。

治療師主要幫我做成塊面,有多嘅精華就重點但係需要水份嘅部位。仲幫我分析埋皮膚狀況,平時要點樣護理,絕不Hard-sell,非常窩心呢!

雖然冇咩大感覺,但都吸收得好好,一做完已經有之前嘅同樣效果,而且唔使入侵皮膚唔會敏感,塊面即刻爽晒水潤晒~
神奇功效美白,淡斑,去皺,保濕,緊膚,收毛孔

仲會敷返個mask, 補充一下水分和營養!
before
After立即

Before

After

真人嘅功能膚色同埋收毛孔會更加明顯,不過啲相都可以睇到效果,第二日一樣係keep住水潤,冇咗兩邊面頰嘅乾燥敏感狀況,已經變得好上妝!
第一次做呢個療程會keep到兩至三個禮拜,不過最好梗係keep住做啦~
One day after without makeup

Two days after without makeup

關於Taylor Made Plus Beauty Centre
Taylor Made Plus Beauty Centre以全新一站式整全美容概念打響旗號,務求在每一方面能夠為顧客提供全面及完整的美容服務。 正如其名Taylor Made,意思就是度身訂造,為客人提供一個合身而細心療

Facebook
https://www.facebook.com/TMPlus.Beautycentre/
地址:
尖沙咀漆咸道南金馬倫中心9樓全層
9/F, Cameron Centre , TST
電話:2367 9922 ( Female ) 2367 9911 ( Male ) 
  


"是次產品及資料由品牌提供"

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言