2017年6月29日 星期四

【醫美】我嘅 NEAUVIA X 得獎診所微整旅程(三)


之前其實都有同大家講過我用左大利製造NEAUVIA 嘅透明質酸打下巴嘅部位。


有朋友問我究竟同之前嘅牌子有咩唔同,等我係到一次過同大家講啦。

NEAUVIA係採用更安全的 PEG作為鏈結劑,比一般透明質酸使用的 BDDE安全30倍,同埋可以自然分解,排出身體,亦都減少身體免疫系統反應。
仲有多國認可,國際權威認證的,咁就安心曬啦~


新一代嘅NEAUVIA不論在可塑性粘彈性凝聚性都會比之前嘅強,加上採用分子結構較長的 PEG 鏈結透明質酸,形成獨有 IPN 纏結網狀結構,使其互相支撐,提高凝聚力及支撐力,即係透明質酸唔會分開成為2部分, 如果打下巴嘅話用其他品牌造嘅“蝦餃”形會好快變形,咁樣個V臉就keep得唔耐


NEAUVIA的透明質酸提取自益菌枯草芽孢桿菌 (Bacillus subtilis),有別於其他透明質酸取自可分泌內毒素的鏈球菌 (Streptococcus);加上專利的提煉及淨化技術,NEAUVIA不含殘餘化學溶劑或內毒素,減少身體免疫反應,是市面上“最純” 的透明質酸。



"是次產品及資料由Luqa Pharmaceuticals Matex Lab提供"

如需獲取更多產品資訊,可聯絡Luqa Pharmaceuticals 或您的醫生查詢
Luqa Pharmaceuticals 8523753 7521

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links:
Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot





Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~




沒有留言:

張貼留言