2016年10月30日 星期日

【脫毛最終回】A-PLUS Full Back脫毛脫全背。毛毛變淡BYEBYE

A-PLUS做咗全個背脊脫毛第四次,其實每一次效率都很高,本來脫毛就不需要太多時間,只不過是等待的時間特別長。每次來到這裏都不需要等很久,一般5分鐘之內已經可以開始換衫進行療程,半小時以內一定能夠離開。
A-PLUS地點位於金馬倫道一座商業中心的16樓,地理環境非常方便,係地鐵站B2出口行過去只需要幾分鐘就到。
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144650qot9zq3y89hedohz.jpg

http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/14465361lv8l38y0bi0non.jpg

利用白色的裝修感覺特別簡潔,清新高雅。
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144656l3w3mlnlpyp6rrge.jpg
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144659j8f484cg845644cc.jpg
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144701v60nygqhx0wjnr3x.jpg
脫毛之前要換上一件紙質袍,然後脫毛嘅時候要扒喺度訓,有一個位置中空係比人哋抖氣嘅,則邊鋪上一啲紙巾夠哂衛生。

 http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201609/30/133413htep6nptddynevak.jpg
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144708ztz0ytnni50k0ny9.jpg
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201609/30/133410q7urwx7euk7u83us.jpg
採用的儀器是利用凍風減少痛楚,不需要再將傳統方法一樣塗上一層口口的特色啫喱狀物體。
脫毛機~
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201609/30/133411d9alazl7jrjqjqrw.jpg
正常來講脫毛之前嘅三兩日都要自己先行用剃刀去除表面毛髮,不過因為背脊好難自己整,除非屋企人幫手但係又會好尷尬,所以都唔會特別去除毛髮。治療師就會先用剃刀幫我刮走毛髮。
過程其實會有啲光,平時脫毛一定會遮眼,但係今次因為個頭向下所以感覺唔到啲光唔需要遮眼。
可以說得上是完全沒有痛楚,只是聽到儀器的聲音和有輕微感覺。
脫完之後亦都會立即搽上潤膚霜來保護皮膚,因為整完會有少少紅架:)
比起第一次,毛髮已經少了很多,不過還是有的。而且顏色淡了很多,感覺不錯呢!
第一次
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201603/16/144711v56tvd36l5l51d58.jpg

4次脫毛前
http://www.theztyle.com/data/attachment/album/201609/30/13341623jubiojhauqbpvm.jpg

帶一提,這間公司的收費方法很有趣,每次去脫毛都要給一個固定的金額,不過去了第四次之後就永久保養。如果真係覺得唔滿意,脫完一次可以唔再嚟,唔需要話 一下子俾哂啲錢。脫毛嘅地方亦都試過不少,一般嘅脫毛都係講有幾多錢就包永久,可能係用信用卡分期付款或者一次過畀晒。呢間就同出面其他唔同,呢間就係頭 4次每次收費,每個收費合理,黎到做才要比錢。做夠4次脫毛同1part之後就會包永久,所以其實只係要比四次錢。收費公道沒有被騙的感覺,明碼實價應該是所有美容院或者脫毛中心要做的事情啊!
A-PLUS 公司資料如下:
電話:2723 0616
地址:尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大厦7樓及16A
Websitehttp://a-plusbeauty.com.hk/ Facebookhttps://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk
Facebook搜查:A-Plus Beauty Medical Center

【這篇文章是與A-PLUS合作】 

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 

Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~


沒有留言:

張貼留言