2016年1月22日 星期五

【醫美】眉毛重生記@纖瘦店

又玩美容野喇!*00*

今次去到歐亞美創集團旗下纖瘦店,
完成左我諗左好耐既玩意!!
就係飄繡眉,另外仲紋左隱形內眼線。(會在下一個post 分享)

我條眉實在比較淺色喇~望上去不夠精神,

也因為暗瘡,所以有好輕微的斷眉問題。

諗左好耐,終於整左喇:D

眉毛都好重要,唔可以比人亂搞,我有信心來這裡做眉因為纖瘦店有多年美創經驗及專利科技,採用天然色料,塑造自然持久眉目及唇色,即使無化妝,亦可大膽以素顏示人。而且有好多實證,他們專業修補坊間繡眉引至的紅藍色壞眉崩眉、先天眉毛稀疏不對稱等問題,比較不同實証相片,他們的眉毛重生效果逼真,所以我對他們的技術有信心。

眉師先會花好多時間去整好眉型,先剃淨眉的雜毛,

然後用眉筆定好將會飄繡的眉~
 呢步一定要先好好溝通,當然亦可問眉師意見,但自己喜歡才是最重要,

如果畫得唔岩心水的話一定要出聲呢!

自己一定要確定好才可以開始~

大約draft係咁,我都幾滿意啊!


我比較偏好自然平衡的眉型,配合返我的面型。



藥水都幾黑架,有少少feel到好像有d野介入肉,
聽到d聲但唔太痛(除左少d近眉骨的位,就有少少感覺T.T)

但抺走完表面就個型出哂黎,唔係咁黑架!
眉師會睇多一次左右眉係唔係對稱。
然後就…補筆!

 搞掂lu~唔係搞左好耐,加埋一個多鐘。
眉一整完就有DD深色。

整完眉,整個様即刻好似有神左,因為眉色深色左。
不過呢幾日就要每天隔2-3小時塗一次凡士林,盡量減少沾水啊。

眉毛一星期內會脱皮,令眉色逐漸變得自然。
期間唔可以用手碰佢(會好易令到眉色不均), 但真的會有點痕啦。
第2,3,4日特別黑…-v-有朋友問我點解畫咁深,但冇人問我係唔係飄繡眉@v@
最好有大日子的前夕唔好去做飄繡眉,揀d普通日子會比較好~




一星期左右有d深色的皮會甩出來,之後條眉就係真色喇!



過左兩個星期連眉都可以唔理,得閒修下就得,助長我懶風。



Hahaha有時就咁用完防曬就出門口。








近鏡,整眉前vs後對比











纖瘦店現正推出$688眉毛重生優惠,有興趣可致電他們查詢。

銅鑼灣2834 0708
尖沙咀2152 9788
旺角2393 6736
元朗2478 8988
荃灣 2367 2836

歐亞美創集團www.eifca.com.hk

歐亞美創集團旗下品牌纖瘦店:www.eifc.com.hk/

纖瘦店facebook: https://www.facebook.com/hkeifc/

“是次產品及資料由纖瘦店提供”





免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 

Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~




 

沒有留言:

張貼留言