2017年3月7日 星期二

【養生】岩盤浴養生療程|複方經絡療法|水凝保濕再生面部護理@美容莊SENSE Beauty

經朋友介紹之下去咗金馬倫道利達行3樓嘅美容莊,進行一個體驗療程,呢個體驗套餐仲有三樣。首先就係做岩盤浴養生療程,然後就做複方經絡療法,最後Facial水凝保濕再生面部護理療程。
原來佔全層嘅地方!
首先包括有男賓部,不過地方就會比較細。除咗美容或者按摩房間之外,腳底按摩都有另外一個房間。

養生負離子也有=v=
岩盤浴房間恆溫47度左右,所以企上去都比較熱架。另外就有一個休息室係比一啲做完岩盤浴嘅人出去cool down返。
做岩盤浴之前,首先要沖個沖涼,因為做完之後就3-6個鐘裏面都唔好沖涼,估計係費事沖走表面的水份。
隔離仲有SPA,比做SPA的客人用=]
換左一套衣服之後,就飲一杯酵素之類的,幫助排毒。
入去之後都會有一大杯水,想幾時飲便幾時飲,入去嘅過程大約40分鐘左右,身體需要轉換不同姿勢,例如趴喺度嘅時候就可以做暖宮,瞓喺度嘅時候就會暖到背脊腳背。旁邊一樣有啲恆溫嘅石,可以坐喺度暖下腰部。
基本上全程都有專人跟住,做岩盤浴之前會拎到一條鎖匙,而且可以這條鎖匙可以當橡筋扎辮。咁就唔使整濕啲頭髮。
大約瞓咗10幾分鐘之後開始出汗,聽講話如果平時做開運動嘅話會更加容易出汗,我都唔算太慢,因為平時都好容易大動作會出汗。啲行真係同平時趕時間行得好快或者做運動出嘅汗好唔同,冇咩味道而且唔笠。
之後出去休息幾分鐘就好快按摩,由於一開始表格上我填寫了最唔舒服的地方係頸部同埋腳,治療師都特別重點按摩我的腳和頸。
有幾款按摩油選擇,我就選擇咗薰衣草精油。按摩力道好到位,如果覺得不合亦都可以要求更改力度。過程好舒服,特別係做完岩盤浴之後先按摩,感覺特別放鬆冇咁痛。
今次美容師幫我做嘅療程係有正離子負離子嘅面部療程,叫做納米Facial。成個過程啱埋針清,洗面過程做到足。
去到中間就會用正離子和負離子整嘅儀器促進皮膚循環,從而改善皮膚表面質素。
BEFORE+AFTER+燈光下的AFTER
最後亦都會Full返一個面膜,成個過程都幾舒服,針清過程竟然瞓着咗。
皮膚果然係清潔左好多,本身好乾燥嘅皮膚都得以改善。=v=

TEA~~=]

"是次產品由品牌提供"免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言