2017年2月26日 星期日

【護牙】Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏*兩分鐘刷牙*對抗牙肉發炎的小辨法


新年過後、捱夜後,身體嘅情況唔好有機會令到自己牙肉腫脹、
牙肉發炎
流牙血、牙肉唔舒服,其實都幾唔開心。
人哋話齋牙痛/
牙肉發炎慘過大病,
所以一定要好好保護自己嘅牙齒,牙齒比起皮膚更加重要。

1.
牙周病 2. 牙肉腫痛 3. 牙肉發炎 4. 牙肉痛 5. 流牙血 ?
 自己就要做好d護理了!唔要
牙肉發炎!
 
一直都好鍾意呢個咁專業嘅牙齒護理品牌Oral-B,屋企個電動牙刷都係用緊呢個牌子,同埋最令人信賴嘅就係之前個電動牙刷壞咗,去返保養期內竟然可以換到一個全新的電動牙刷,好開心唔需要任何費用XD
今次收到呢個牙膏都係好創新有驚喜,呢個牙膏就比較特別,要刷兩次牙。
Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏
於各大個人護理專門店有售 (HKD149.9)
Step1:  深潔護齦牙膏,能修護受損牙齦
Step 2: 活氧呵護啫喱,為牙齒形成保護屏障
就算英文唔叻都唔使驚,因為包裝已經寫咗一字同埋二字。


為什麼使用雙管牙膏?  專業護齦成分,「修」「護」分開,先修後護,「將深層抑菌及長效修護的活性成分獨 立分存,力求最大化發揮各自的效果,使專業護齦成分可以釋放更有效的活性因子,到 達難刷部位,深層潔凈,並能形成保護膜。

獲美國FDA權威機構認可*,全球眾多牙齦專家推薦,只需2分鐘2步驟,先修後護,即可享受專業護齦效果。
首先擠Step 1牙膏刷1分鐘然後吐泡但唔使漱口住 
再用Step 2牙膏刷多1分鐘先至漱口,同平時2分鐘刷牙時間一樣,不過就要擦擦下唧多一次牙膏。
用完覺得好乾淨,第一個步驟之後覺得個口有啲鞋鞋地,但係一用完第二個透明啫喱之後,牙齒舒服得多,而且仲覺得好滑,如D牙全日都好滑,晚上刷完第二天起身的感覺都好唔錯,唔會乾爭爭。
索取$45現金券
https://goo.gl/j2U38D

"是次產品由theZtyle.com提供"免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言