2017年2月16日 星期四

【美甲】去邊度gel甲好?舒服又高質素既gel甲體驗@Yinensis 然淙養生文化館

情人節除咗要做定Facial,化妝,美容,
着靚衫準備同另一半渡過之餘,
就算單身嘅亦都唔使擔心,對自己做足準備隨時迎接戀情來臨。
Yinensis養生文化館除咗有養生保健之餘,仲可以做美甲.
初次Gel甲體驗價
冬日/新春優惠: $228 全包宴
基本上都係自選顏色或者款式,
如果自己鍾意搭配咩顏色都可以同美甲師講,
我就好鍾意桃花,依家好興每隻指甲都唔同顏色,
所以最尾就以求美甲師幫我揀選左幾款顏色。
一開始首先有一個銼幫手修形,因為我嘅食指成日都斷咗,
所以我又唔想整長指甲,就將其他指甲磨短少少~
但係又唔會太短,睇落都好自然。
磨皮機器主要係磨走旁邊啲皮同埋指甲表面d油份.
之後就開始底油,顏色就上兩次色~
左右手邊都有一部LED機非常方便,
畫埋花同上完石,加埋面油TOP就大功告成!

BEFORE...裸手好HEA><
AFTER~ 可以靚靚同男友出街啦!
Yinensis 然淙養生文化館
尖沙咀漢口道28號亞太中心3樓11室
預約電話: 2818 0818
Whatsapp: 5688 9816

“是次產品及資料由品牌提供”
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言