2016年8月22日 星期一

【美妝】MISSHA │LINE FRIENDS Crossover Brown&Sally化妝品*

Miss Ha魔幻水同化妝品不嬲都幾出名架啦,今次風靡亞洲地區的一眾LINE FRIENDS,與韓國潮妝教主Missha,齊齊Crossover大玩色彩妝品之餘,更由熊大(Brown)及莎莉(Sally)擔任品牌皇牌之作─ 創研極緻修護活肌水(魔幻水)及魔幻氣墊粉底液SPF 50/PA+++造型,把最誘人的超卓修護與最討人歡心的小可愛合而之一,將優質與趣味劃上等號。


Line瞬間幻美─創研極緻修護活肌水(魔幻水)(Brown / Sally) 各$238

我呢隻就係Sally嘅,我要朝早同埋瞓覺前見到佢都覺得好開心!倒出嚟嘅魔幻水其實就冇咩特別嘅氣味,都係比較天然。而且好快就吸收,皮膚用完變得比較細滑有彈性,好推介呀。



持久無瑕─魔幻氣墊粉底液套裝 SPF 50/PA+++ No.21 及 No.23 (Brown) 及魔幻氣墊保濕粉 底液套裝 SPF 50/PA+++ No.21 及 No.23 (Sally) 各$198
抽中嘅顏色係21號顏色,基本上市面上的氣墊粉底都是分開這兩種顏色, 21號顏色是比較白淨, 23號顏色是天然膚色。
大 部份我都建議用23號顏色,因為就算皮膚白嘅人可能頸部顏色都與面部有出入,如果用21號顏色,就算是我比較白的人,都要均勻塗抹在面部和頸部。用完之後 保濕度都可以,唔會出咗好多乾紋。遮瑕度甚高,不過暗蒼旁邊有少少敏感。不過如果全面平均塗會有少少死白的感覺,所以自己要某啲地方輕手啲啦!仲要都係使 用之前做多少少保濕,就冇咁容易出現卡粉的問題。

MISSHA 自然氣墊胭脂餅 Tension Blusher #PK01 #PK02 #CR01 #OR01 $138 自然透薄的質感,讓雙頰輕透出淡淡的櫻紅,粉體細滑,令人一試傾心。
估唔到連胭脂都可以做氣墊,用法同氣墊粉餅差唔多,都係用粉撲上面,用法容易不過就要輕手小小,好似我咁hi少少就算。有少少胭脂紅色,個人立即變得精神有氣色!
MISSHA 雙色氣墊眼影筆 Dual Blending Cushion Shadow #Crystal Drop #Rose Crown #Orange Cupcake 各$98 以雙頭設計,色澤分明細緻,配合綿質氣墊刷頭,輕易為眼妝打造更精巧妝效。
平 日不太化妝的我都幾鍾意眼影閃筆,因為整一下眼頭令到樣子更加得意。不過講真個句我就唔係好識化眼妝!粉紅色嗰邊可以整下下面眼頭,令人看起來更 sharp。另外啡色也可以做一個眼線,不過我本身都紋咗眼線,所以畫了少少在眼皮位置,都OK。不要太重手,否則就會好似眼腫。

MISSHA 豐盈睫毛液 The Style 4D Mascara(熊大)$45 加入植物蠟及蔬菜成分,配合四角多切角刷頭,能多角度地把每根睫毛塗上睫毛液,而且不會刺激眼周肌膚,令眼睫展現豐盈濃密的迷人效果!



“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言