2015年8月19日 星期三

【護膚】Her Thing x Gorgeous moment 玫瑰系列護膚 | 補濕鎮靜力強

見到西九龍5樓蘋果商場Her Thing入面有衫及唔同既護膚產品用,
最近常常脫毛又令面部好乾,家中護膚品又就快用清光,所以揀左一陣,
決定試下Gorgeous moment玫瑰系列護膚產品,一次過為家中護膚產品換新裝。

玫瑰系列1set~有4款產品,分別係:
玫瑰花瓣精華水 150ml
玫瑰精華 50ml
玫瑰保濕霜50ml
玫瑰花瓣面膜150ml

好細心啊,每款產品都附有一張產品成分及用法的說明!!

玫瑰花瓣精華水150ml
補水滋潤、去黃、收細毛孔
玫瑰精華水係toner來的,不過佢個黏力都幾勁,所以有d似精華,叫做精華水啦!
玫瑰水有分兩隻,一隻係有花瓣另一隻無,顏色都有d分別,我就試左有花瓣的。有少淡淡玫瑰香味。
雖然佢質地似精華,但吸引度好快好高,拍兩拍已經得哂,感覺清爽又唔笠。

玫瑰精華 50ml
抗氧化,提亮膚色,保濕補水
精華反而比精華水更加水,好爽滑,吸收得都好快好勁。

玫瑰保濕霜50ml
超強效補水、鎖水、美白清爽
面霜質地好得意,有d似妝前底霜feel..感覺好滑好順呢。。
用完唔笠,感覺好似有層野包住塊面,幾得意。
之後朝早再上泡沬CC base, 完全冇上妝問題,又快又唔起擦膠粒粒,好鬼神奇!。

玫瑰花瓣面膜150ml
美白嫩膚、滋潤
保濕面膜geld似精華水,顏色一樣而且有花瓣。

夏天用,放上面部感覺清涼舒適。有淡淡玫瑰香氣包圍,好爽。
用挖拿取少少鋪上面部後,我會用手指再調整分量, 令全面的gel厚薄均勻。
厚敷薄敷我覺得冇乜所謂,最緊要cover到全塊面就ok啦。
用完之後用返個挖挖走d gel(如果唔用就比較難洗走), 再用清水洗乾淨,
或用乾淨紙巾抺走剩下的gel. 朝早用可以令我全日都好愉快,
最重要係產品比較天然,用左唔敏感之餘保濕度唔錯,
呢個size既面膜gel都幾㩒用,如果常用都用到2-3個月。


有時唔一定大牌子先好用,自家品牌,包裝既用心產品,
好用程度及天然指數都比大及貴的牌子高。

我用完唔化妝,同佢地影張合照,皮膚都已經好好,唔P相都夠哂靚 (btw我一直d相都冇p架啦..)

“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 


Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言