2020年5月23日 星期六

【西餐】大角咀LOST STARS LIVEHOUSE BAR & EATERY- 520浪漫餐廳之選


5月20號係一個好靚嘅日子,代表我愛你(有啲人就話代表唔要你
我就同男朋友去咗呢一間好有格調,感覺浪漫嘅大角咀餐廳
-LOST STARS LIVEHOUSE BAR & EATERY







燒美國精選肉眼配香滑薯蓉及薑蔥紅酒汁(8oz)$278
Size同份量都足夠,佢呢間就冇得揀幾多成熟,大概係五至七成左右,牛扒有牛味,加埋個汁都幾香,仲有好多好好食嘅蕃茄
手切頂級黑蹄豬風乾火腿配哈蜜瓜及雜錦配料$298
如果鍾意食風乾火腿,一定要試吓呢個,配搭酒品一流,哈蜜瓜甜味加上佢呢一款頂級風乾火腿嘅鹹香,味道非常吸引。



南美油龍蝦尾配日本濃縮龍蝦汁扁意粉$288
這邊的意粉口感彈牙,同時有不少蕃茄,酸酸甜甜好開胃,上面嘅龍蝦非常新鮮,而且已經起咗啲肉出嚟方便懶人。



鐵板灸燒氈酒魷魚$148
小食的話呢個魷魚唔會太韌,口感方面不錯,而且配搭了一些調味如辣椒,令味道更香。



法式焦糖燉蛋配愛爾蘭奶油利口酒及牛油金寶$98
最後呢一款甜品其實都幾大件,上面嘅焦糖香脆,而且佢入面嘅燉蛋好滑好creamy,仲有啲冧酒香味,兩個人share就啱啱好。隔離有啲金寶脆脆,甜得來比較清新。



How Long Will I Love you$148
Fresh Pineapple & Raspberry , Parton Sliver . Dolin Rosso ( induses Earl Grey Tea ) , Chambord , St Germain , Lemon Juice

Happy$98
Lychee/Cucumber/Grapefruit/Tonic Water
飲品我就唔係特別識得品評,不過一個咁特別嘅日子我就會選擇飲一杯特別啲嘅Cocktails,一般我都會偏向選擇用得比較多材料嘅飲品,畢竟製作過程嘅心思都會比較多,

我個杯 How Long Will I Love you整體質感唔係好似一般飲品,每一口都係比較杰身,而且好似好多果肉係入面,酸酸地而且好重酒香~
男朋友個杯睇落都幾happy甜得來又比較清新,都係值得一試。


@loststars.livehouse
- #loststarslivehouse #loststars #livemusic #livehouse #hklivehouse #hkmusic #livehouserestaurant #taikoktsui #大角咀 #西餐 #音樂 #relax

menu








免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  


入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~




沒有留言:

張貼留言