2020年1月16日 星期四

【健康】匯妍美聚養生館 Sweetie Spa 銅砭無痛刮痧排毒療法|去水腫_減肥_加快血液循環

平時聽朋友講刮痧對身體好,但係自己又好難幫自己做,又如果叫屋企人幫手亦都未必有咁嘅技術。







今次就去咗匯妍做銅砭無痛刮痧排毒療法(身體)
首先裏面環境幾好,好舒適,亦都好乾淨。
入到去之後好清楚見到稍後會使用嘅銅板,精油等材料一目了然。
另外仲有即棄嘅紙帽,同埋紙內褲提供使用,咁就唔使整污糟啲頭髮或者件衫!


準備做療程lu~




銅板刮痧有咩好處?
香港人過住忙碌嘅生活模式,食無定時又經常夜,增加了肝的負擔,影響其排毒功能,難免會令身體積聚不少毒素。
銅板刮痧正能將做到消炎止痛和排毒的功能,將身體內的毒素一一刮出一療程後的黑痧密度,正呈現出健康質素,每一次,黑疹出現跳密度就會減少。
功效:
*排出體內黑痧
*去水腫
*減肥
*加快血液循環
原來刮出嚟唔同嘅質感,即係代表唔同嘅體質,好似我咁有啲地方冇乜點紅,即係本身循環都唔係幾好,同埋身體都多風,比較容易病。

完成一半

完成後





同埋提提大家做完呢個療程之後果兩三日最好唔好飲凍飲,亦都唔好吹親,要注意保暖。

完成了程後過兩日個人精神左好多,希望都可以增強埋抵抗力啦!




P.s. 銅砭無痛刮痧排毒療法*—體驗價$ 198 /45分鐘*銅板刮痧可以做身體,面同眼都得〜
有興趣了解可以向匯妍查詢


匯妍美聚養生館 Sweetie Spa
Facebook:https://m.facebook.com/pages/category/Beauty--Cosmetic---Personal-Care/匯妍美聚養生館-Sweetie-Spa-610577492757103/
地址:九龍旺角彌敦道555號九龍行1702室(油麻地A1出口)


"是次療程由品牌提供"


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  


入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言