2018年6月16日 星期六

【跳舞】More - Dance Fame 瑜伽班。#跳舞#keep fit減肥#美體#健康

由於最近都想做多啲運動,除咗keep fit之外都主要係想保持身體健康,
但係如果淨係係屋企自己一個人冇動力做運動,
而且又唔知啲姿勢正唔正確,都係出去上堂會比較好。

我今次嚟到謝斐道414號5樓 More - Dance Fame上瑜伽班,
揀咗星期六嘅朝早上堂,朝早比較精神迎接新一日嘅開始!


有換衫房間和儲物櫃方便更換衣服及存放個人物品。

場地都好大~


今次教我地嘅老師係Vesta,教咗我哋好多款唔同嘅瑜伽動作,
當然我記性唔係咁好都已經唔係太記得啲動作叫咩名,
但係唔同動作都好明顯係拉鬆緊我啲肌肉,
或者放鬆緊啲肌肉, 有啲仲可以做到core嘅肌肉。

瑜伽係一啲比較放鬆柔軟嘅活動,過程中同樣會出汗。

瑜伽導師好細心咁教我地每一個動作應該點樣做,
一般會不停連續轉不同的動作方便拉不同的位置。


======================================



======================================




我哋都有問一啲關於更多瑜珈嘅資訊,導師都非常細心回應。

做完運動,仲可以飲杯鑽石能量水,好正~


相信運動有時都係需要有人指導先會做得更好,更有恆心呢!


ps. 隔離仲有其他跳舞班喔~

如需更多資料可留意以下leaflet~
Facebook: https://www.facebook.com/More-Dance-Fame-799086580297754/
Address: 5/F Chinaweal Centre, 414-424 Jaffe Road. 謝斐道414-424號中望商業中心5樓 (鵝頸橋側)
電話: 2832 2983
Whatsapp 查詢及報名:9244 3656


產品及資料由品牌提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  

入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言