2017年2月1日 星期三

【身體】溫通經脈 x 金元通乳腺療程@Aqua Professional Beauty(附上免費試做連結

女人除左要做運動之外,都要間中排毒,另外因為我都有少少大細胸,所以都要做下豐胸!
 Aqua Professional Beauty
最近毒素高,常常不舒服,溫通經脈療程是先了解問題元兇後,
揀選合適的獨家漢方本草排毒精油。

首先用精油輕按配方後,再用磁力經絡刷疏通人體經絡及肩膊疲勞位置,以達致加速血液循環,排解身體及排解乳酸,改善疲勞,水腫等功效。
做左之後會起砂,但的確成身輕鬆,唔駛返大陸
做完一邊
金元通乳腺療程因為我有一邊大一邊細的問題,經過檢查之後發現右邊胸部比較小而且乳腺閉塞,所以主要都係做右邊胸部,首先要塗上一些精油,然後再進行人手穴位按摩及開通,之後再用紅外線儀器作按摩。然後有一個吸胸的儀器,類似模仿男人撫摸,令胸部進行運動變得更健康,因為本身胸部是不能自己運動的~
最後full返一個胸mask就可以了,整體感覺都唔錯,所以我都買咗以上兩個療程~最緊要試用之後覺得合唔合適再決定需唔需要購買相關療程!同時都要考慮自己嘅負擔能力。
憑此post登記可享免費試做溫通經脈/其他療程乙次,
去到記得show返呢篇文章比店員睇!(原本試做價$98)

預約網址 : https://goo.gl/zYTGTD

Facebook:
www.facebook.com/aquabeautyhk
網站:
www.aquabeautyhk.com/
尖沙咀總店:
尖沙咀加連威老道41A號興明樓一樓全層
TEL: 27788048
IG : Aquabeautyhk

AQUA Professional Beauty Centre,位於繁華地帶尖沙咀丶九龍塘及銅鑼灣, 而尖沙咀總店更達三千平方呎, 讓您提供在舒適環境下達致即時效果。
本店多年來用「心」經營,以客為先, 務求以最合理收費,令客人得到最適當及有效的一站式專業護理如醫學美容、經絡美容、光學脫毛、纖體、養生、美胸, 生髮及身體護理等服務。

“是次產品及資料由品牌提供”
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言