2021年8月2日 星期一

【減肥】Nume評價 - Vanquish ME™ 隔空溶脂|瘦腰、瘦臀、瘦腹、瘦背、瘦大腿

最近做運動想個人健康啲,當然都想瘦少少!

之前亦都去過Nume做其他醫美項目,對佢哋好有信心,今次做隔空溶脂,希望可以瘦得更加快,絕對係真實用家評價。

 

Nume除了銅鑼灣外,尖沙咀亦有分店,感覺舒適,乾淨衛生。


好Relax~

Vanquish ME™ 隔空溶脂

VanquishME™ 隔空溶脂療程有3大特點:

1.    史上最大範圍270°環迴溶脂,效果平均,不會凹凸不平

2.    史上最舒適溶脂方法,零痛感,不冰冷,不用吸,不用大力按壓

3.    效果驚人,史上最強痩減腹圍,高達13cm

Vanquish ME™ 隔空溶脂賣點:

溶脂首選:Vanquish ME™ 隔空溶脂榮獲歐洲美容權威媒體TheAesthetic Guide頒發「2016最佳纖體塑形儀器」大奬

安全認證:全球第一及唯一榮獲美國FDA及歐盟CE雙重安全認證隔空溶脂儀器

專利科技:前瞻性「脂肪追蹤」科技、標靶式「隔空溶脂」技術殲滅頑固脂肪細胞,不易反彈

節省時間:270度孤形大探頭,可同時瓦解大範圍頑固脂肪,30分鐘極速完成;相比其他溶脂只能逐小部位分開治療,大大節省時間

快快見效:一週一次,只需四次便能剿滅脂肪

效果驚人:瘦腰、瘦臀、瘦腹、瘦背、瘦大腿尤其見效,腰圍可減達13cm

高度舒適:100%用家感覺療程舒適

好評如潮:荷里活明星熱捧、輕鬆瘦的秘密;世界頂尖醫學專家極力推薦,全球著名美容時裝雜誌爭相報導



做法好簡單,只要攤係床上面,呢部機唔會掂到你嘅皮膚,但係隔空就可以做到270度 環迴溶脂,冇乜特別感覺,唔痛,只係有少少feel到暖暖地。


適用部位:非常適合瘦腰、瘦臀、瘦腹、瘦背、瘦大腿,消除頑固及大範圍脂肪,尤其中央肥胖,我就揀咗腰部,相信持之以恆,會更加有效果呢!當然都建議同時要做多啲腰部嘅運動,加速減肥效果。


我對NuMe的評價是:專業團隊操作,細心跟進,令消脂消得更徹底,更安全。

環境舒適,全部治療室備有醫療級淨化消毒及殺菌系統,確保服務衛生安全。

NuMe榮獲資本企業家10周年榮譽大獎、傑出醫學美容服務大獎及JESSICA Choice for Executives 2014 頒發「最佳醫學輪廓及身形雕塑診所」

多位星級名人及Blogger–素顏天使PatriciaWongKanix LeeBonnieChu以及星級化妝師WillOr等親身體驗推薦NuMe,以及毛舜筠為NuMe信心代言,實力保證。



Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
Instagram: siushanbbg
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔~


沒有留言:

張貼留言