2019年6月19日 星期三

【箍牙】隱適美體驗館 - 美麗從齒開始!




原來銅鑼灣怡和街地舖是全亞洲第一間隱適美隱形牙箍體驗館!


入去之後,體驗館職員主動帶我去試各種儀器去,見識隱適美的神奇功效。


體驗館分為三個專區,一行入去就會經過 Smile View 展區,有應用程式可以分析每個人嘅牙齒形狀大細,只需要影張相等一等,好快就可以模擬到自己完成隱適美療程之後嘅笑容。睇到自己個樣即刻靚哂,令人更有信心!



第二個展區係 Aligner Bar,呢度放咗好多常見嘅真實個案,呈現從第一日開始使用隱形牙箍到完成療程嘅過程。看到六大類常見真實用家牙齒不整齊嘅個案,使用隱適美牙箍後,每個月越來越好的效果,牙齒的位置亦因時間而慢慢改變,只須1-2星期更換一副隱形牙箍,無論係效果定係所需時間都一目了然!






第三樣重點就係呢度仲有部叫 iTero 嘅儀器,原來有愈嚟愈多牙醫做隱適美療程都會用呢部儀器去攞牙模,比以前嘅做法就變得更舒適準確,更能即時模擬到牙齒係療程前後嘅變化,方便又清晰易明!喺旁邊亦都睇到有啲假牙模擬不齊整牙齒嘅外觀,先知道原來好多唔同牙齒唔整齊嘅問題都可以用隱適美改善到!


除咗當日參觀幾個展區之外,有啲關於箍牙嘅迷思,問咗店員之後發現原來自己有啲嘢一直都有誤解!

隱形牙箍 VS 傳統牙箍
原來以為用自行佩戴嘅牙箍效果會冇咁理想,但原來隱適美擁有專利電腦計算軟件,可以被牙醫能夠好精準咁有更多選擇去設計移動過程,可以減少要剝牙嘅機會~
有些個案,用隱形牙箍甚至比傳統牙箍快!一般隱適美療程都只係約1218個月就完成,同傳統嘅方法都只係差唔多。

依家箍牙真係方便左好多啦~
開始隱適美療程只需3步:
1    去隱適美體驗館
要投資先求知。有儀器及拍照應用程式,模擬自己完成隱適美療程之後嘅笑容 ,仲可以問得好清楚產品資訊。完成有現金券,一定要去!
2   尋找隱適美牙醫
中間擺放着一部電腦可以搜尋方便自己附近地方的隱適美牙醫進行預約。


3    去牙醫開始隱適美療程
同店員傾起冇牙醫做嘅平價隱形箍,真係好危險,如果搞到牙齒死埋搵邊個負責。一定要搵牙醫做!

有不少隱適美療程真實個案,透過隱適美而展現更自信笑容,完美笑容就要自己踏出第一步啦!



隱適美體驗館
地址:銅鑼灣怡和街18號地下地鐵站F出口
營業時間:星期一至四,11am-8pm
                星期五至日,11am-9pm
電話:3101 0133
網址:https://www.invisalign.com.hk/

沒有留言:

張貼留言