2018年4月11日 星期三

​ 【美髮】頭髮B5 Treatment@旺角Hair Value Salon | B5瞬間重生護理 Instant b5 Infant Complex


頭髮經歷過漂染,所以髮質都有一定嘅受損。
今次就選擇嚟到呢一間位於旺角同太子中間嘅Hair Value Salon
做頭髮B5瞬間重生護理 Instant b5 Infant Complex。

上到去發現有locker可以鎖住個人物品咁就唔使帶來帶去咁麻煩。
有好多唔同類型嘅髮型產品,其中一款就係我今日要做嘅B5 Treatment產品。



最得意嘅係呢度有埋嘢飲機,超級有Value!
場地整齊有序,還擺放了很多B5的吉盒做裝飾,洗頭位置有三個。

看到有很多不同顏色的染髮產品,選擇有很多。
連洗手間都是草原的風格。
等待的時候有很多小食在面前,咁就唔怕等待時候肚餓冇嘢食,旁邊亦有雜誌可以解悶。

我就選擇了熱朱古力。

一開始首先洗乾淨個頭,髮型師Samuel還幫我做埋頭皮嘅Peeling,
清走頭皮上嘅污垢,就要放喺度大概10分鐘左右,有啲泡泡的觸感但是完全不刺激。



接待員馬仔好細心咁俾個粉紅色嘅盆我裝住啲食物,咁就冇咁容易漏低啦。
喺進行療程之前髮型師好細心咁幫我剪頭髮,令到我啲頭髮更加輕盈立體。

總共有五樣嘢嘅係呢個療程裏面。

套裝包含:
- 復合物1及復合物2 - 含頭髮所不可或缺高純度維他命B5,補濕因子及各種必須養份,可高度滲透、直達髮芯,全面重建及修復內在受損結構
- 復合物3 - 深層滋潤護理復合配方,強化髮芯,增強頭髮彈性及韌度,全面補充流失水份及營養
- 復合物4 - 含親膚滲透性硅油,修補頭髮受損鱗狀表層,避免水份及營養流失,全面保護頭髮表層
使用方法:
1, 先徹底洗淨頭髮(不用加護髮素), 抹至7成乾
2, 將複合物1及2混合,離髮根大約一寸塗抹至髮尾,輕力搓揉,等待10分鐘,毋須沖水




3, 將復合物3均勻塗抹於頭髮上並輕力搓揉,等待15分鐘,用暖水清洗,用毛巾抹至7成乾


4, 最後將複合物4均勻塗抹於頭髮上並吹乾
*過程配合焗油加熱

之後可用複合物5作日常護理之用
【B5瞬間重生護理 Instant b5 Infant Complex】
專利復合配方特別針對高度嚴重受損髮質研發,
徹底修復乾枯、開叉、折斷、蛋白質及水份高度流失髮質,
深層護理,修復、重組及重建內在 結構,
令秀髮重生,回復輕盈、柔順、健康、亮麗。

BEFORE
AFTER

BEFORE
AFTER

BEFORE

AFTER
 BEFORE


AFTER

見到啲頭髮滑晒,真係好開心!


Hair Value Salon 
Facebook: https://www.facebook.com/hairvaluesalon/ 
地址: 旺角弼街62號1樓
電話: 
2323 2373


產品及資料由品牌提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  

入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言