2017年11月12日 星期日

【護膚】Origin Spa |Aqua Peel EX3 噴注護理+Skin Cool冰火轉換護理+負壓減脂去水腫瘦身療程


銅鑼灣真係一個好方便嘅地方,女性做Facial keep或者減肥都係一個唔錯嘅選擇。

Origin Spa

反正有時間,決定一次過做埋面部同埋養生。
好多房呀~
顧問房間~
也有其他products賣~
房間非常乾淨
食得多嘢自然會有「鬼鼠肉」,中間肚腩就係一個好例子,人哋成日話女仔要有S型曲線,中間凸咗出嚟其實一啲都唔好睇,而且仲對健康響起警號。
負壓減脂去水腫瘦身療程
以真空負壓原理產生吸啜力吸起皮膚表皮,反覆進行摺疊搣脂,減小脂肪體積排出體外,針對頑固蜂窩組織,促進脂肪代謝,更有效活化皮下脂肪,刺激皮膚組織製造骨膠原及彈性纖維, 增加細胞運動,活化細胞;同時能加速血液循環,將體內多餘毒素排走;改善水腫、疏通淋巴,促進脂肪隨淋巴系統排走達到定形塑形的效果
 
個頭都幾有吸力架,不過就唔會覺得痛,好似啲脂肪俾人係咁吸走咁,主要針對頑固蜂窩組織,促進脂肪代謝,刺激皮膚組織製造骨膠原及彈性纖維都可以發揮到佢嘅功效。
功效就係可以改善水腫、疏通淋巴,促進脂肪隨淋巴系統排走,即時都已經有少少排水嘅效果,冇咁腫漲,再配合埋運動就最好不過啦。
Before
After一邊
完成後~
做完會有少少紅,店員話之後可能會起砂,但係我就冇咁嘅問題啦。
《Aqua Peel EX3 噴注護理》
Products~
Step1: 利用IS1及螺旋治療頭的負壓吸啜技術完全抽出藏在毛孔中的污垢雜物。老化角質及死皮細胞徹底被剷除,換成初生般的健康嫩肌。
Step2: 透過IS2注滲液如清道夫般去除頑固污垢,暢通毛孔。減低因毛孔閉塞而造成的炎症,避免因炎症而擠壓暗瘡的可能性。
Step3: 矽膠轉頭IS3為肌膚進行按摩,刺激血液迴圈,增加氧氣,令臉部進行有氧呼吸。配合360度旋轉灑出注滲液透入肌底,肌膚頓時呈現清透無瑕感。
利用大大小小的微細水份粒子,旋風式負氣壓加上噴注治療頭吸啜原理,能有效深層除去角質及溶解毛孔污垢
基本上冇咩感覺,淨係感覺到有少少吸力,而這個吸力是非常輕微的。
呢個療程嘅用途有:
~除去暗瘡、黑頭、粉刺、油脂、毛囊蟲
~收細毛孔、改善暗沉肌膚
~控制皮脂分泌物,預防色素沉澱
~有抗菌消炎作用及恢復受損皮膚細胞
~達至深層清潔及補濕、改善微循環
~令肌膚光澤細緻、柔滑
立即之後做埋
《Skin Cool 冰火轉換護理》助理解決皮膚六大問題:增加彈性>改善暗沉>舒緩水腫>收縮毛孔>提升緊致>消除眼袋
先用d gel~
◆採用正負極電流把精華素滲透肌膚
◆用熱能注入膠原精華
所以身體其實都要接觸一塊電流板,雖然表面感覺好似涼涼地,但係其實皮膚裏面係熱的。
主要嘅用途係:
◆增生骨膠原
◆增加皮膚彈性
◆迅速保濕
◆緊緻毛孔
◆降溫降紅
◆舒緩敏感,緊緻提升肌膚
◆肌膚水潤美白
因為療程係適合任何肌膚,唔會刺激,所以唔使擔心皮膚情況。
完成埋最後保濕動作之後,就會上一個保濕面膜,20分鐘左右就可以起。
然後塗上眼霜及面霜。便大功告成,皮膚明顯光滑了不少,特別是黑頭清潔了很多呢!
俾大家睇吓前後分別啦~
BEFORE
AFTER AQUA PEEL
AFTER SKIN COOL
做完所有步驟後的皮膚


Origin Spa  現特別!!加推!!加推凡預約即送你[ 50蚊惠康現金券]
再加熱療眼膜+份子精華頸膜+去紋手膜>v<
快啲預約啦~ 歡迎 inbox或whatsapp - 6219 8284 
或致電 - 3956 3596預約 
或Click 入連結預約:https://goo.gl/Xah7xS 
Facebook: https://www.facebook.com/ORIGINSPA68/

"是次產品及資料由品牌提供"

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言