2017年7月1日 星期六

【醫美】我嘅 NEAUVIA X 得獎診所微整旅程(四)


老實講,之前打完NEAUVIA嘅透明質酸,其實基本上係冇紅腫情況,起碼唔會發紅,唔使戴口罩。當然係會有少少針孔。不過真係要唔明顯,唔會紅色一粒點,因為醫生只系用兩個針孔 ,系下巴底部注射。

身體免疫系統對PEG嘅反應比較低,可以減少紅腫敏感嘅反應,而且NEAUVIA嘅高純度透明質酸經過一個專利技術提取,不會有化學溶劑。

相比起其他透明質酸,佢源自益菌(草芽孢桿菌),有別於其他透明質酸,取自可分泌內毒素的鏈球菌,可以同時扮靚又唔使驚會傷害到身體。
效果到依傢我都非常滿意的,如果需要再打我都會用返呢個牌子。
 



"是次產品及資料由Luqa Pharmaceuticals Matex Lab提供"

如需獲取更多產品資訊,可聯絡Luqa Pharmaceuticals 或您的醫生查詢
Luqa Pharmaceuticals 8523753 7521

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 Blog links:




Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~



沒有留言:

張貼留言