2017年5月26日 星期五

【月事】M 到最想抱抱~Whisper 樹熊衛生巾,超長42.5cm防漏 Power UP!

女仔黎M除咗怕M痛之外,M到都好容易會有其他問題:例如整污糟床單。
搞到月經來潮時睡覺不敢亂動⋯
Whisper 樹熊M巾簡直係最長M巾,42.5cmM巾之外,
設計仲要係Whisper 樹熊衛生巾,Koala咁可愛,
簡直係女生的「英熊」 ,好似熊抱咁防漏,咁就唔使擔心,有覺好瞓。

Whisper Pure Skin極長夜用42.5cm樹熊M巾,
超闊尾翼的革命性防漏熟睡設計,帶來最全面保護,
每晚給妳最舒服的Koala Hug,令妳舒服到好似樹熊咁呼呼大睡!
月經流量唔算話好多,但係每天休息瞓覺最少有6小時,
搞到我會好擔心,臨瞓前要著多條褲+墊下紙巾係pat pat後面。
較易側瞓造成側漏情況;最嚴重試過因為唔夠長搞到整污糟左床單,
要洗,好大工程!
條新嘅剪裁令人感覺到好似有英熊抱抱,如樹熊M巾的全方位保護就好似抱抱咁。
M到唔舒服,挑選一款好的衛生巾實在重要,
所以晚上最需要最長的樹熊M巾全方位保護 ,咁就不會有以上的煩惱。

出街都覺得HAPPY好多:D




Whisper Pure Skin 42.5cm樹熊M巾 用後感,
5☆為滿分
可愛度:☆☆☆☆☆
吸收度:☆☆☆☆
厚薄度:☆☆☆☆
長度:   ☆☆☆☆☆
回購度:☆☆☆☆



"是次產品及資料由品牌提供"

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言