2017年4月28日 星期五

【護膚】雀斑終結者 | 升級版Bioré水凝長效保濕防曬乳 x Bioré水凝光感透薄BB防曬霜

冬天完結,夏天又來臨,
不過防曬依樣野係一年四季都需要做幾多,
我自己感覺就係夏天要用啲高度數啲嘅防曬,
而且唔可以笠
(因為夏天特別容易出油,如果本身已經笠痴痴仲要油淋淋的一定好辛苦囉!)
最近就試咗兩款不同的防曬,Bioré呢個品牌一直比我好大信心,
因為基本上佢嘅防曬全部都唔會油淋淋,
就算質感豐盈都唔會覺得塊面好多油。
【升級產品】Bioré水凝長效保濕防曬乳
Bioré水凝光感透薄BB防曬霜
Bioré水凝長效保濕防曬乳
顏色帶少少黃黃地,塗上去之後可能一開始有一瞬間覺得油,但係好快就吸收晒,清爽有少少似檸檬香味。
水分子的革命性水漾質感,長時間保持如水般透薄質地,呢幾日咁熱都完全唔會覺得透唔到氣
做好啲護膚同埋防曬,出街唔使一定要化妝嘅
BEFORE
AFTER
升級強效配方,讓防曬更均匀覆蓋肌膚表面,提升防曬效果
性質溫和,通過過敏性測試
防水耐汗
可當妝前底霜,令隨後粉底修飾效果更持久貼服
另外一支Bioré水凝光感透薄BB防曬霜主要就係有少少遮瑕,當然分量亦比較少。
適合一啲好似我咁唔鍾意化妝嘅女仔,我一係就唔化妝,就咁用普通嘅防曬;
一係就小小貪靚用防曬BB霜。呢兩支防曬就滿足晒我兩個願望
集水感保濕、防曬、調色於一身,塑造自然剔透的BB肌
細緻的膚色柔粉能針對不同膚色自動提升亮白度及修飾毛孔,締造水嫩貼薄無瑕裸妝
蘊含清爽柔粉,保持肌膚輕透細滑,可防止出油及脫妝
可當妝前底霜,質感水漾透薄,易推度高,令隨後粉底修飾效果更持久貼服
BEFORE
AFTER
唔洗另外化妝出街~
就算係邊度買都好,價錢一樣唔貴,
都係幾十蚊平民價錢,有時唔一定要買高價位品牌,適合自己就可以。



"是次產品及資料由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言