2017年3月27日 星期一

【護膚】日本天然粉晶穴位經絡V面護理 | 排毒瘦面@Me Beauty Group美妍坊

去做Me Beauty Group美妍坊,做日本天然粉晶穴位經絡V面護理!





今次美容師幫我做嘅療程係粉晶嘅面部療程。成個過程包埋針清,洗面過程做到足。
房間都好整潔,又有按摩室,美容室!

日本天然粉晶
療程概括:
功效:
排毒、去水腫、提升緊緻、均衡膚色、增加皮膚彈性、減淡細紋、收毛孔、抗衰老、促進新陳代謝、美白
改善肌膚微循環、疏通面部經絡氣血、使面色紅潤有光澤、減輕皺紋及色斑等問題、面部提升/緊緻輪廓 、塑造V面效果
療程程序(75mins):
Step1 專業皮膚分析
Step2 清潔面部
Step3 保濕精華爽膚水
Step4 去角質深層潔面
首先就係卸妝同埋洗面,之後就會根據每位顧客的皮膚情況再作Peeling的選擇,因為不同類型的產品適合不同皮膚,不是所有人都用同一款的!
Step5 針清,去黑頭及修眉
有針清,唔痛,令皮膚乾淨得多.
Step6 天然粉晶穴位經絡面部護理
去到中間就會用粉晶促進皮膚循環,從而改善皮膚表面質素。


Step7 抗氧補水面膜
Step8 珍珠美白緊緻倒模
Step9 香薰頭肩頸按摩

最後亦都會Full返一個面膜,係玫瑰倒模,成個過程都幾舒服,由於眼睛已經植了眼睫毛,所以就叫過程中不要放在眼睛上面。仲有​香薰頭肩頸按摩放鬆一下心情和身體.
Step10 補濕美白精華護理
Step11 去皺眼霜
Step12 補濕面霜

BEFORE


AFTER


皮膚果然係清潔左好多,血液循環已經變得好,本身乾燥嘅皮膚都得以改善。=v=另外同時仲有瘦面排水腫的功效。

如欲對療程有興趣了解更多
WHATSAPP 9674 9339 或 致電 2612 1928
地址:旺角彌敦道574號和富商業大廈17樓全層
www.facebook.com/mebeautygroup

"是次產品由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言