2017年1月19日 星期四

【護膚】韓國AQUA PEEL*水鑽磨皮!皮膚乾淨哂

經朋友的介紹,來到一間位於觀塘COS中海日升中心的一間美容院,
Grace Beauty Culture 「狄斯唯美文化」
就在龍門冰室和龍城冰室上面,電梯轉左的電梯大堂左手邊電梯,環境非常高檔次。

環境舒服,而且有多個證書,信心保證。

有茶飲^^

整體設計時尚有品味,顏色配搭倍感型格,有别於一般美容院,房間舒適寬躺,感覺非常休閒~
原來依間公司仲會安排既正式會員每月都有吾同既聚會,例如有Happy night 比參加既會員一齊玩一齊免費嘆紅洒、亦有花藝班、化妝班、等等..嘩!係呢度做會員真係非一般美容院體驗,唔係淨係做美容咁簡單。


廁所勁正!!


房間裝修

平日如果購買了其他療程的顧客可以中途加這個20分鐘的Aqua Peel,
不能單單做這個,如果沒有療程也可以做普通的Full Set Facial,
然後中途使用這個儀器技術。

首先做基本野,第一個Step就是潔面,潔面奶都幾香。


洗面之後就進行三個步驟的Aqua Peel,獨有水份磨皮煥膚,精華以螺旋式發放.




深層溶解老舊角質、污垢後並吸走,徹底淨化肌膚,美白去垢,緊緻肌膚。





首先做了左邊面部,即時圖片的右手邊因為用了自拍鏡頭,
明顯光滑得多,平滑了很多,而且還有點反光呢!

溫和去除死皮細胞同時保濕,能有效加強皮膚細胞新陳代謝及刺激膠原增生, 同時達到深層潔膚及去除過厚角質,減少油脂分泌,肌膚回復光嫩、幼滑,尤其適合油性暗瘡皮膚。



兩邊都整完之後,就繼續返full set facial的基本護理,最近可能工作上壓力比較大,額頭都生了很多不同的暗瘡,而且面部亦出現比較多瑕疵。治療師以純熟的手勢清走黑頭暗蒼濃頭。即時當然有點腫,不過最緊要之後保養和清潔做得好點就可以。
之後會用上面上按摩面部,再有包含肩頸按摩護理,過程頗為輕鬆。
清潔之後又會塗上水份jelly打底,然後直接倒模在面部,
加一個唇膜, 20分鐘左右就可以起。

然後塗上眼霜和面上便大功告成,皮膚明顯光滑了不少,特別是黑頭清潔了很多呢!
Before

After


 
最重要是之後幾天一定要注意保濕,功效能夠更加持久。
另外兩個星期之內不可以做磨砂或者入侵性美容療程。


Grace beauty culture limited
地址:Unit H, 32/F, COS Centre, 56 Tsun Yip Street
Kwun Tong, Hong Kong
觀塘 駿業街56號 中海日升中心32H
WEBSITE:www.gracebeautyculture.com/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/gracebeautyculturegroup/
TEL: 2668 9448




"產品及有關資料由Grace Beauty Culture提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She  |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言