2016年4月6日 星期三

【美髮】LUX LUMINIQUE夢之櫻花洗護套裝 《無矽洗髮乳》*櫻花清香

呢個牌子其實我本身都算小小鍾意,因為覺得佢嘅嘢比起普通開架品牌係好用d 
全新LUX LUMINIQUE 夢之櫻花洗護套裝LUX LUMINIQUE Sakura DreamShampoo + Treatment Banded PackHK$ 159.9 /450g+450g奢華櫻花香氛,洗髮護髮時體驗櫻花清香的日本異國風情。 今次呢個係淨係包裝已經好吸引,因為係粉紅色係女仔最鍾意嘅顏色。收到嘅時候仲有幾粒好靚晶瑩剔透嘅糖。糖果送咗俾小朋友食,佢哋都幾開心!

  
講返正題,睇返個顏色,洗頭水就係透明嘅顏色,洗髮乳無矽(non-silicone)配方加上LUX LUMINIQUE系列獨家研製的細緻泡沫技術,將2種抑制糾結成分Guar Hydroxypropyltrimonium ChloridePOLYQUATERNIUM-10以完美比例添加,可抑制秀髮的糾結現象,而綿密泡沫可減少洗髮時髮絲摩擦。 而護髮素就係白色嘅,無添加矽(non-silicone)洗髮乳清潔過後的髮絲進行深層滋養、撫平毛燥,修護直達髮芯,讓秀髮如絲般輕盈柔順不糾結,由內綻放耀眼光澤。配方含源自天然的櫻花精華,幫助滋潤保濕秀髮,洗後柔順不乾澀。   洗髮乳及護髮膜,均添加了萃取自天然櫻花的保濕成分,幫助滋潤保濕秀髮,洗後柔順不乾澀,櫻花香氣四溢。 洗髮乳深層潔淨並深入髪芯修護,護髮膜深層滋養、撫平毛燥。讓秀髮如絲般輕盈柔順不糾結,由內綻放耀眼光澤。  

兩款產品都有香香嘅味道,就咁聞同查上去都幾好,洗出嚟都算有幾多泡,不過我平時隔日洗頭的話就會每次洗頭都會用兩轉洗頭水,確保第一轉係洗走頭皮嘅油份,第二次就係真正做到深層清潔嘅效果。而護髮素用完之後發尾係特別滑,比起平日用髮型師推薦嘅更加滑。   之前因為隔咗一日冇洗頭,我個頭係好油既頭黎嘅,所以隔日洗頭其實已經可以好油。  

用 完呢款洗頭水同埋護髮素嘅第二日朝早,個頭髮唔會好乾看都幾柔順,但係基本上唔可以用佢來隔日洗頭,因為如果隔咗一日起身個頭已經會好油,呢種洗頭水唔適 合一啲本身個頭好容易出油嘅人,反而如果係中性或者乾性髮質嘅話就可以用,亦都比較適合。我都可以用呢個,但係要日日洗頭同埋會比較滋潤。  

包裝真係好靚,只能說洗頭水同埋護膚品一樣,包裝靚唔一定好用,包裝唔靚嘅唔一定好好用,所有產品真係要親身試過,選擇適合自己嘅產品方為上策呢!    
PS: 護髮膜與洗髮乳以套裝期間限定發售,不設單件發售。
LUX LUMINIQUE夢之櫻花洗護套裝正式於全線萬寧獨賣!




“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  


Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot





Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言