2016年3月9日 星期三

【護膚】韓國品牌Belif -相信天然的護膚產品

Belif呢個韓國牌子係之前已經聽過,都幾出名天然,今次收到一個精美嘅包裝試用。
Belif是韓國品牌,傳承了英國草本專家Ducan Napier 150年歷史嘅醫學理念,針對現代人嘅皮膚問題,開發出的一系列產品。
belif產品不含礦物油、無合成香料、無成色素、不含合成防腐劑及動物有害成分。
入面包括有面膜,洗面,爽膚水及精華。

洗面嗰支野有少少好似磨砂粒粒咁,聞起上嚟似係柚子味,
幾香而且唔會刺激面部,洗完比較乾淨而且有少少乾一定要用返保濕。


保濕爽膚水同埋精華乳液都唔錯,爽膚水有少少清涼嘅感覺,吸收得好快。

 

乳液都係比較稀,塗完非常快吸收,容易推開。
另一個精華就係支裝,同樣有比較滑嘅感覺,
雖然佢係重點抗皺但可以全面塗。
 
面膜唔記得影相,塗上去感覺不會刺激,洗完面後感覺面部飲飽水。
 

官方網站: http://t.cn/R76sVbN
專櫃地址: 
銅鑼灣時代廣場連卡佛 Tel: 2110 0131 
旺角朗豪坊BEAUTY AVENUE L2 BA213 Tel: 3107 9368

“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot





Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言