2014年9月5日 星期五

【瘦身】終極試|RED Burn火紅燃脂丸|下集|脂肪bye bye,條腰出哂黎

已經食左一個月^^
脂肪脂肪脂肪脂肪脂肪脂肪走走走!(正正正)
脂肪的體積大約是肌肉的3-4~
所以絕不能睇少5磅脂肪(5磅脂肪足以圍腰一圈)
所以減1磅都值得驕傲,減脂肪從來不容易,1磅的脂肪足足手掌那麼大,所以就算減1磅都值得驕傲。@3@
 
之前曾經試過唔同減肥方法,有效但我太大食,好易反彈。。
唯有繼續試唔同既方法減肥!
 
今次唔係試代餐,唔係外塗,而係燃脂丸!
 
呢個叫做RED Burn火紅燃脂丸
 
 
成分:紅花(Safflower)萃取CLA、魚油、紅酒多酚、CoQ10
包裝:60 (每粒510mg)
 
服用方法:
基本:每日1次,早餐或午餐後服用2
特效:每日2次,早餐及午餐後服用2
[特效] 服用法 適合女士腰圍超過28英吋,男士腰圍超過33英吋;或心急減脂肪人士)
 
165月先到期~~ 而我係揀左基本服用方法,因為我係26吋唔係28@@
 
 
有好美的封條~~包裝入面有10排,共60粒。
絕對易於攜帶,放入手提包包裡,外出用餐都記得食。
 
 
 
樣子是這樣的@v@  又紅又橙~~入面有少少油既feel
原來係液態膠囊,令我吸收得更好,採用革新液態度技術,能令有效成分迅速吸收!
 
 
 
肚腩仔由26吋減到冇左!! :) (25.5)!!

show下成果先^^

小總結*

試左一個月,覺得RED Burn 好好,個肚真係firm左亦唔洗特別做運動,早上未食野個肚似model@vv@有腰,而且不會有出現肚瀉、肚痾等情況;我仲可以食多一個月,keep埋呢個月,肚腩仔應該會冇哂^^,繼續食lu!!

附上一張小合照
 
 
 
 
 
 
銷售點:萬寧
標準價:$580
Facebook Fanpage: www.facebook.com/RED.Burn510
 
 
 
 
 
 是次產品由theZtyle.com提供
*產品資料由品牌提供,真心分享,效果因人而異。
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。









Facebook page: https://www.facebook.com/piggyandsiushan?ref=hl入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~


沒有留言:

張貼留言