2014年8月7日 星期四

【健康】H-Tree整腸膠原粉 (西梅口味)。排清毒素話咁易

相信唔少都市既女性都會有肚腩仔既問題~
我都唔例外。
有時肚腩係因為排毒排唔清而存在,我今次要介紹既係
H-Tree【整腸膠原粉】 30日份量 (西梅口味)





主要成分:魚骨膠原、葡萄糖、西梅汁粉、菊苣根提取物、6種益生菌混合粉。

功效:
1、清除毒素:6大益生菌成分,有效促進代謝及吸收功能,重整營養攝取效益,排走體內積聚毒素。

2
、改善便秘:野莓等精華能促進腸道蠕動,幫助消化,加快宿便排出體外,減少老化物積累,收細肚腩;平衡身體酸鹼值。

3
、美肌養顏:魚骨膠原有助滲入肌膚底層修復受損細胞,有助皮膚排毒,恢復肌膚光澤和彈性。
背後有寫哂成分,營養等~非常清晰。
改善體形而且同時美肌~^^

包裝內有30小包,而每10包亦有一獨立包裝,擺放非常整齊。非常衛生。
有圖解食用方法~
一小包是這樣的~

每天食1-2包,因為我排毒方面還算不錯,較少出現便秘的情況。
味道其實不錯,很易吞落肚^^ 而且好方便,可以唔沖水直接食(岩我呢d懶鬼)
就算帶出街食都可以啊啊啊~~
便便方面的確變得暢順了>v< 腰有沒有減就不知道,但是肯定減少了肚脹脹的問題。
特別係siu shan呢排食緊減肥代餐,營養師話可能會便秘,最好食d纖維野。
食左呢個日日都有便便^^而且又唔係肚屙,係正常地排便,好正!
係萬寧賣緊~$168,夠30日食,平過d咩咩整腸丸啦絕對,識食一定食呢個。
附上一張與產品的合照~就這樣咯^^
Blog links:
Fashion & Beauty: http://www.fnb.hk/blog/30342
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3

沒有留言:

張貼留言