2019年11月4日 星期一

【牙齒】Oral-B 無線水牙線 | 深層清潔牙縫 + 按摩牙齦 | Oxyjet 活氧螺旋噴嘴

Oral-B 無線水牙線 (new)  水牙線推薦
平時好多人食完野都會用牙籤撩牙,但原來牙籤會容易傷害牙肉,亦會令牙縫變闊!
如果想有效清潔口腔死角位,即係一啲日常用品牙線較難到達的地方,又想可以一下就沖走牙縫間食物渣滓及按摩牙齦,就要使用Water floss 水牙線!
Oral-B 無線水牙線-深層清潔牙縫 & 按摩牙齦 
Oral-B 最新出左無線水牙線,更易用,易攜帶,輕,細~
水牙線比較:之前係出有線&水箱款,而家又進步左啦!
能夠深層清潔牙縫同牙齦線下,仲可以溫和按摩牙齦,改善牙齦健康~



產品除咗機身之外,仲有



2 個 Oxyjet 活氧螺旋噴嘴 + 1 個充電器。
無線水牙線機身最多可以裝到150毫升水,大概夠沖一次全部牙齒。



一個Water floss產品有兩年保養。
無線水牙線產品係無線充電式 (每次充電建議充滿 14 小時)

可以幫助改善牙齦健康,加強口氣清新,同埋其實唔一定有箍牙先要用無線水牙線,平常都可以清走食物渣滓,咁就乾淨好多啦。
用法好簡單,只需要平日刷牙後,當作牙線使用,所以日常箍牙,植牙,有牙肉問題或用開牙套 etc都好適合使用無線水牙線



特別係用緊鋼箍/隱形牙箍最難清潔的地方 ,因為如牙縫及固定器最易卡住食物殘渣~
無線水牙線咁就能夠減少出現牙肉問題 (如牙肉腫痛、流血)

原來佢係利用左 OxyJetTM 高效活氧微分子氣泡噴射技術:將空氣加壓混合到水中形成活氧微分子氣 泡 (水中充滿百萬微分子氣泡),有效清除牙齦間的牙菌膜及食物殘渣,輕柔按摩牙 齦,可加入漱口水達更好的清潔效果 。

Water floss藉由強力水柱噴出,深入齒縫、 齒齦及牙周間,清潔口腔死角位,如牙齦邊緣、大 牙後側、舌側等



可能有啲人試過之前嘅Water floss產品,覺得水力太大容易整損啲牙肉或者唔係咁識用,今次呢個改良咗的無線水牙線就方便同埋好用好多,亦更方便清潔牙線較難清潔的地方 (牙線比較方便清潔牙齒前側面,後面大牙位置較難清)
平時有時太懶嘅我刷完牙之後都未必記得用漱口水或者牙線,呢個無線嘅感覺,

一沖就覺得~好爽!
無線水牙線裡面有2 種水流噴射模式
1. 直射式水流噴射
2. 旋轉式水流噴射
又可以選擇

連續噴射設計/ 按壓噴射設計

共有3 段可調節的水流噴射強度
高/ 中/ 低



大家一定要試吓先知道將污糟野一次過沖晒出黎嘅爽快,就好似 Deep Clean 深層清潔,唔係淨係面部,牙齒都要做Water floss深層清潔~
同埋又避免左好似牙籤咁整傷牙肉,而且更加進階嘅功能就係
水力可調較,可以按摩牙肉,所以每個人都可以自己選擇唔同嘅力度。


水牙線噴頭可以拆下清洗,但長時間使用,有機會令細菌積聚,所以建議3 個月或大病後要更換一次~即使我哋每日早晚刷牙,都可以用水牙線,因為可清潔牙縫、牙周袋及按摩牙齦,更能減少流牙血, 患牙肉問題的機會~另外配搭埋漱口水就更加好啦。

使用小Tips:
因為用呢啲水嘅力量,好容易整到周圍都濕晒,所以使用
水牙線時,水柱盡可能垂直對準牙齒之間,並沿牙齒緩慢移動~
同埋都唔需要擔心,水牙線力度可以自行調節,唔會沖到成口血。但係如果本身牙肉流緊血,更應加強日常護理及見牙醫啦。
評分(滿分: ★★★★★)
易用度: ★★★★
沖水力道: ★★★★★
實沖清潔效果: ★★★★★
整體評分: ★★★★★
#OralBHK #無線水牙線 #水牙線 #水牙線 推薦 #牙縫清潔 #按摩牙齦

"是次產品由品牌提供"



免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  


入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~



沒有留言:

張貼留言